3 Ocak 2017 Salı

Umut Hayattır

Ülkece zor bir seneyi geride bıraktık derken kötü bir haberle acımız tazelendi. Ne zaman ülkemiz, geleceğimiz adına umutlansak bir iş geliyor başımıza. Tam da yapmak istedikleri şey bu. Bizi umutsuz, ruhsuz, sevgisiz bırakmak.

Son günlerde ben de umudumu yitirmiş durumdayım. Pili bitmek üzere olan oyuncak gibi enerjisiz kalmışım. Genç yaşımda yaşlanmışım. Yapacak işi kalmamış bir emekli gibi boşluktayım. İçimde İbrahim Tatlısesten, "O eski halimden eser yok şimdi" çalıyor. Oysa neşeli bir yay burcu insanıyım. Hey gidi...


Kelimeler de kaderle gelir, Allahın bir lütfudur bana kalırsa. Bugün aklıma eskiden okuduğum bu cümle düştü: "Umut hayattır." Hani bir kelime görürsünüz ya da cümle. Sanki sizin için yaratılmış gibidir. İçinizdeki boşluğu doldurur. İşte bu cümle de öyle bir anda içime yayıldı. Cümlenin sahibi kim bilmiyorum ama şu aralar benim içimde yeşilleniyor.


Umut hayattır, candır, yüreğimize serpilecek sudur. İnşallah umudumuzu hiç yitirmeyelim. Olur da yorulursak, bunalırsak aklımıza bu cümle gelsin: Umut hayattır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyorum :)