25 Şubat 2017 Cumartesi

Şiir Ezberleme Tekniği

Kişisel gelişimde şiir okumak, ezberlemek çok önemli bir yere sahip. Güzel bir sanat zevkine erişmek için veya sadece zevk aldığı için insanlar şiirle hemhal oluyor. 
Şiir deyince
Şiir sokakta, şiir Quebecte :D
Uzun yıllardır hiç şiir ezberlemediğimi farkettiğim bir gün, sevdiğim bir tanesini ezberlemeye karar verdim. Kağıda yazsam, gidip gelirken baksam ezberlerdim belki ama bu işin kolay bir yolu olmalıydı (kolaycı Hüma :D). 

Telefonumun notlar bölümüne ezberlemek istediğim şiiri yazdım. Daha sonra bu notu ana ekranımdaki sayfalardan birine yerleştirdim. Şimdi telefonu her elime aldığımda şiire bir gözatıp bakacağım yere bakıyorum. Alın size harika bir ezberleme metodu. Tabi bunu ezberlemek istediğiniz başka yazılara da yapabilirsiniz. 

İnanılmaz bir buluş yapmış gibi anlattığıma bakmayın:D Evet birilerinin aklına gelebilecek bir yöntem. Ama ben kullandım ve faydasını gördüm. Siz de hayrını görün:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyorum :)