21 Şubat 2017 Salı

Eyeliner Çekemeyenlere Maybelline Master Precise Likit Eyeliner

Günlük hayatımda çok fazla makyaj yapmıyorum. Çok tükettiği bu malzemelerle bol tecrübe edinen arkadaşlara bakarak kozmetik ürünler konusunda burada tavsiyede bulunacak kadar bilgi sahibi değilim. Bu yüzden yeni bir ürün almak istediğimde bloglar imdadıma yetişiyor. Uzun zamandır bir eyeliner almak istiyordum. Evet bu zamana kadar adamakıllı eyeliner kullanmadım. (Şaşıran arkadaşlar siz zaten bu işi biliyorsunuzdur yazının bundan sonrasını okumasanız da olur :D) Bunun da sebebi göz kapaklarımın küçük ve düşük olması. Ancak küçük gözlülerin de (bakınız Koreli kadınlar) ince bir eyeliner sürerek kirpiklerinin daha dolgun gözükmesini sağladıklarını öğrendim ve yeni bir eyeliner arayaşına giriştim

Özellikle yeni başlayanlar için likit eyelinerlar öneriliyor. Likitler arasında Maybelline Master Precise eyelinerın methini de çok duyunca gidip aldım. 

Daha önce bir likit eyeliner almış, beceriksizliğimden mütevellit güzelim ürünü kurumaya mahkum etmiştim. Ancak bu sefer öyle olmayacak anlaşılan. Ucu çok ince olması sebebiyle çook rahat sürülen bir eyeliner. İlk sürmemde dahi ortaya başarılı bir sonuç çıktı. Tabi bunda izlediğim milyon tane "eyeliner nasıl çekilir" videosunun etkisi de olabilir:D
Özellikle eyeliner sürememekten şikayet edenlere kesinlikle tavsiye edebileceğim bir ürün. Artık siz de herkes gibi Kleopatra tarzı bol kuyruklu eyelinerlar sürebilirsiniz :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyorum :)