20 Haziran 2017 Salı

Fabricated City

Harika bir film izledim. İzler izlemez "herkes bu filmi görmeli" misyonuyla hareket ederek buraya geldim:)
Filmimizin konusu şöyle; 
Bilgisayar oyunları bağımlısı bir genç tuzağa düşürülüyor ve kendisine tecavüz edilip öldürülmüş bir genç kızın katili iftirası atılıyor. Müebbet hapis cezası alan genç, bir yolunu bulup hapisten kaçarak kendini aklamaya çalışıyor. Ancak bu sırada hiç beklemediği şeylerle karşılaşıyor.
Başrolünde şu aralar Suspicious Partner dizisinde oynayan Ji Chang Wook var. Daha önce hiçbir yapımını izlememiştim. Benim ayıbım. Zira Empress Ki, Healer, K2 gibi dizilerle ortalığı kasıp kavurduydu da ben önemsememiştim. Bu filmle oyunculuğunu ve kendisini pek beğendiğimi söylemeden geçemeyeceğim:D
Dizi aksiyon sahneleriyle dolu. Bir dakika gözünüzü kırpamıyorsunuz. Normalde filmleri rahat pozisyonda izlemeyi seven ben dahi heyecandan yerimde duramadım. 
Şöyle soluksuz izlenecek bol aksiyonlu bir film arıyorsanız muhakkak izleyin derim. 

Fragmanı da burada

2 yorum:

  1. Bu film aklımdaydı ama erteleyip durdum acaba nasıldır diye,vakit buldum mu izleyeyim bende:)
    Teşekkürler paylaşım için:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim yorumun için:) O zaman iyi seyirler:)

      Sil

Yorumlarınızı bekliyorum :)