26 Ağustos 2017 Cumartesi

Nazar Adamı Öldürür mü?

Cevap veriyorum, evet arkadaşlar bazen öldürür. Nereden biliyorsun diyorsanız bu konuda yapılmış pek çok bilimsel çalışmayla karşılaştım! Kimler yapmış bunları, ben hiç duymadım derseniz de kusura bakmayın o sizin ayıbınız:D Konunun duayenlerinden Mahalleli Teyze'nin çalışmalarını okumamış olmak büyük cehalet.
Bir bilim insanı kimliğimle elbette ki geçerlik ve güvenirliği yüksek olan söz konusu çalışmaları destekliyor ve bu nadide akademik bilgi havuzuna ben de yenilerini ekliyorum.


Şimdi izninizle yayınladığım son çalışmamda kullandığım bir vakayı sizlere takdim edeyim.
"H.
23 yaşında
İlk şikayetleri 2017 kışında başlamış. 2 gece karın ağrısı ve kusma şikayetiyle acile başvurmuş. Sonuncusunda ise mide- bağırsak sistemini iflas ettirmek suretiyle acile kaldırılmış. Enfeksiyon teşhisi konularak evine gönderilen hasta 2 gün sonra toprak zeminde kayıp düşmek suretiyle bacağını çatlatmış. Buna ek olarak menisküsünde yırtık ve çapraz bağlarında zedelenme gözlenmiş. Hasta bir buçuk ay boyunca yerinden kalkmamak, kalkıyorsa da koltuk değneklerinden destek almak koşuluyla evine gönderilmiş.

Prof. Dr. M. Teyze ve arkadaşlarının da dahil olduğu çalışmada yapılan deney ve gözlemlerin sonucu "nazar adamı öldürür" hipotezini ' hassas kızlar' evreninde desteklemektedir. Nazarın aniden gelen kaza, bela, hastalıklarla neden- sonuç ilişkisi içinde olduğu düşünülmektedir. Buna ek olarak nazarın makam, mal ve güzellikle doğrudan ilişkisi olmadığı tespit edilmiştir."

Peki nazar konusunda siz ne düşünürsünüz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyorum :)