18 Ağustos 2017 Cuma

Nine Times Time Travel

Merhabalar dostlar. 
Blogumdan baya bir süre uzak kalmışım. Ama merak etmeyin bu süreyi telafi edebilmek için güzel bir kore dizisi ile geldim: Nine Times Time Travel.
Dizi ve filmlerde fantastik türü seviyorum(vampir ve zombililer hariç tabi:D). Zaman yolculuklu yapımlara ise bayılıyorum. Bahsedeceğim dizi ise bu türün en iyi örneklerinden. Sevgili Nabrut'un tavsiyesiyle izleme listeme aldığım bir dizi olmasa herhalde yüzüne bile bakmazdım. 2013 yapımlı olması sebebiyle şimdiki dizilerin görüntü kalitesinden uzak oluşu sizi yanıltmasın.

Konusu; TV kanalında başarılı bir spiker olan Park Sun Woo abisinin ölümünden sonra zamanda yolculuk yapmasını sağlayacak 9 tütsü çubuğu bulur. Bu çubukları kullanarak 20 yıl önceki hayatlarını değiştirmeye çalışacaktır. Ancak yaptığı her hareketle geleceğinin de değiştiğini farkeder.

Park Sun Woo'yu canlandıran beyimiz
Başroldeki kızımız Min Young
Diziden Kareler
Dizinin daha ilk dakikalarında evlenme teklifi geldi. Evet hiç de alışık olmadığımız bir durum.
Himalayalar'da balayı yaptılar. Hatta 1993 yılından gelen Whitney Houston'ın efsane şarkısının plağına not bırakıldı.
Daha sonra bu notla kızımız değişen kaderinden önceki geçmişini hatırladı. Değişik bir cümle oldu kabul:D

Sun Woo abisinin yolundan gitti ve ve onun son dileğini gerçekleştirmek için dizi boyunca elinden geleni yaptı. Yaptı ama işler iyice karıştı. Sevdiği kadın yeğeni oldu. Ailesine dair hiç beklemediği gerçeklerle karşılaştı, dünyası başına yıkıldı.
Tütsü olayından yalnızca Sun Woo'nun fedakar, cefakar, biricik dostu Doktor Han'ın haberi vardıAdamcağız her değişiklikte öldü öldü dirildi:D 
Sun Woo'nun gençliğini canlandıran çocuk (Park Hyun Shik) çok sevimliydi.  
Gelecekteki kendisini tekrar görmek için yapmadığı kalmadı. 

Son bölümde Min Young'un Sun Woo'yu karşılıksız sevdiği 5 yılın özetini izledik. Garibim Sun Woo'yu azıcık gülerken izleyebildik. 

Dizideki kader vurgusu güzeldi. Korelilerden beklenmeyecek bir kadere iman gördük:D
"Olacakları bildiğim için engelleyebilir miyim? Yoksa zaten olan olduğu için engellenemez mi?"
"Belki de olanlar buydu. Küçükken Min Young üzerinde bıraktığım etkiden dolayı bana ilk görüşte aşık oldu. Geçmişte muhabirle kurduğum bağlantıdan dolayı muhabir oldum." 
Finalse beklentimin üzerinde oldu. Diğer Kore dizilerinin finallerine bakarak havada kalmamış güzel bir son izledik. Kendi içinde gayet mantıklıydı. 

Toparlayacak olursam kurgusu sağlam, temposu hiç düşmeyen, güzel bir diziydi. Hala izlememiş olan varsa gönül rahatlığıyla tavsiye edebilirim.

2 yorum:

  1. Bazı diziler hakkında çok yazılıp çıkılıyor doğal olarak izlemeden bilgi sahibi oluyoruz.Bu dizi hakkında ise ayrıntılı bir yazı ilk defa okuyorum ilgimi de çekti kenara not ettim .✌Not edilenler listesi günden güne çoğalıyor ne ara izlicem orasını hiç sorma 😅

    YanıtlaSil
  2. Sorma bende de kabarık bir liste var ki seni çok iyi anlıyorum:D
    diziyi izleyince yine bekliyorum yorumunu merak ediyorum sevgiler :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı bekliyorum :)