26 Aralık 2016 Pazartesi

Şarkı Arama Motoru

Hiç, bir yerde dinlediğiniz bir şarkıyı günlerce aradığınız oldu mu?

Bundan 4-5 yıl önce Adele´in Rolling in the Deep´ini heryerde duymaya başlamış ama ismini bir türlü öğrenememiştim. Günlerce şarkıyı bulmak için Google amcaya yazmadığım kelime kalmadı. Meğer şarkının nakaratında kadıncağız kendini parçalıyormuş rolling in the deep diye de, sonradan farkettim.


Buraya koymadan edemicim:)


Geçenlerde de yine böyle bir durum başıma gelince, teknoloji çağındayız hala şu işe çözüm bulamadılar, diye söylenirken farkında olmadan Dünya´yı kurtaracak bir fikir üretmişim :D
Efendim Google amcaya aradığımız şarkıyı mırıldansak da o tüm seçenekleri önümüze getirse. Fena olmaz herhalde değil mi?

Yarın bir gün Google güncellenir, böyle bir uygulama eklerse diye şimdiden buraya yazıyorum. Sonra, Vallahi bu benim aklıma gelmişti dediğimde elimde kanıtım olsun:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyorum :)