21 Aralık 2016 Çarşamba

Harika Bir Site: Engvid

Pek çoğumuzun başının belası İngilizce. Öğrenim hayatı boyunca -en az 9 yıl- İngilizce eğitimi alıp da tanışma faslı sonrası tek cümle söyleyemeyen başka bir millet var mıdır bilemiyorum. İnsan İngilizce engelini bir süre öyle böyle atlatıyor. Ama belli zaman sonra bu engel dağ olmuş hatta Everest olmuş şekilde karşısına çıkıyor. İstediği şeyleri yapabilmek için İngilizcesinin bir İngiliz köylüsünden hallice olması gerektiğini öğrendiği anda da sisteme sevgiler göndermeye başlıyor işte:D 

İngilizcesini geliştirmek isteyen birinin yapması gerekenleri konunun uzmanları, tecrübe kazanmış YDS gazileri, dizi film çevirmenleri "nasıl yaptım?" başlığında her yerde anlatıyor. Onun dışında bir şeyler yapmak istiyorum diyenler için bir site önereceğim. http://www.engvid.com/

İngilizce ders video sitesi ama nasıl?
  1. Tamamen ücretsiz!
  2. Her videonun sonunda anlatılan dersle ilgili Quiz bulunuyor. 
  3. Konular beginner intermediate ve advanced seviyelerine göre ayrılmış.
  4. Grammerden tutun iş İngilizcesi hatta argoya kadar her konuda bilgi sahibi olabiliyorsunuz.
  5. 11 anlatıcı hoca var birini beğenmediniz mi hoop diğerine geçebilirsiniz. 
  6. Hocaları inanılmaz eğlenceli.
  7. Pek çoğunun aksanı anlaşılır seviyede.
  8. Belli bir süre sonra kendinizi evde İngilizce konuşmaya çalışırken/ konuşurken bulabiliyorsunuz. Size speeking sevgisi kazandırıyor.

Benim favorimse James :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyorum :)