2 Haziran 2017 Cuma

Fotoğraf Çekememe Sorunsalı

İyi bir blogger olmak için iyi  görseller bulmak çok önemli. Yani önemliymiş. Bunu biliyordum ama bu işin bu kadar zor olduğunu bilmiyordum. İnternetten yazıyla alakalı iyi bir görsel buluyorum ama bulduğum fotoğrafları paylaşmak nedense içime sinmiyor. Blogdaki yazılar nasıl ki bana aitse fotoğrafların da benim elimden çıkmış olması gerekir bence. Velhasılı kelam eğer blogunuz varsa iyi de fotoğraf çekebilmeniz gerekiyormuş.
Fotoğraf çekmekte hevesli olduğumu söyleyebilirim ama bilin bakalım neyim eksik?
Evet doğru bildiniz profesyonel fotoğraf makinem yok.
Gönül isterdi ki ben de böyle fotoğraflar çekeyim.
Ha olsaydı da böyle güzel fotoğraflar çekebilir miydim, orası da muamma:D Tamam yetenek çok önemli ama öğrenilmeyecek şey de değil. 
Neyse efendim bu da böyle bir iç dökme yazısı oldu. Ama dikkatli okuyucu anladı bence. Neyi mi? Tabi ki bana bir fotoğraf makinesi hediye edebileceğinizi:D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyorum :)