5 Ocak 2017 Perşembe

Ahwak

Uzun zamandır bu kadar güzel bir şarkı dinlememiştim. İnsanın içine işleyen cinsten. Daha önce pek çok kişinin seslendirdiği eserin en güzel halini buraya bırakıyorum. Dinleyiniz dinletiniz efendim.
  

أهواك بلا أمل

Umutsuzca seviyorum seni

وعيـونك تبسم لي

Gözlerin gülüyor bana

وورودك تغريني

Güllerin beni sevkediyor

بشهيةً ً القبل ِ

İştahla öpmeye

أهواك ولي قلب

Seni seviyorum ve bir kalbim var

بغرامك يلتهب

Seninle yanıp tutuşan

تدنيه فيقترب

Sen ona gelirsen o da sana yaklaşacak,

تقصيه فيغترب

Ve onu kovarsan çok uzaklara gidecek

في الظلمة يكتئب

Karanlıkta kederleniyor

ويهدهده التعب

Yorgunluk onu uyutuyor

فيذوب وينسكب

Eriyor ve dökülüyor

كالدمع من المقل

Gözlerdeki bir göz yaşı gibi

في السهرة أنتظر

Seher vakti bekliyorum

ويطول بي السهر

Gece uykusuzlukla geçiyor

فيسائلني القمر

Ve Ay bana soruyor

ياحلو مالخبر

Ey tatlım, ne haber?

فأجيبه والقلب

Ve cevaplıyorum, 

قد تيمه الحب

Aşk kalbimin gözünü kör ediyor

يا بدر انا السبب

Ey dolunay, sebep benim 

أحببت بلا أمل

Ümit olmadan sevdim!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyorum :)