7 Ocak 2017 Cumartesi

Bir Genç Kızın Söylememesi Gerekenler

Ne zaman çok sıkıldım desem annanemin bana cevabı şu oluyor: "Eskiden çok sıkıldım diyen kıza, canın evlenmek mi istiyor?, derlerdi." Gülerek söylediği bu sözü duyunca sesimi keserdim tabi ki ama birdahakine unutup şikayet etmeye başlardım yine.


Geçenlerde bir arkadaşla sohbet ederken bu aralar sıkıldığımdan dem vuruyordum kii aklıma ananemin sözü geldi. Meğer arkadaşıma da akrabalarından biri "çok üşüyorum" demesi üzerine bu minvalde birşeyler söylemiş. Haydaa! Evlilik çağına geldik diye yapılır mı bu zulüm. Yazıktır günahtır. Artık eski mahalleli teyze lakırdılarını bir kenara bırakma vakti gelmedi mi ha güzel ablalarım, teyzelerim.

Size tavsiyem öyle herkese bu dediklerimi söylemeyin zira bazıları fazla cin fikirli. Allah hepimizi yanlış anlaşılmaktan korusun:D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyorum :)