27 Mart 2020 Cuma

Coronavirüs Günlerinde Evde Ne Yapalım?

Bilimkurgu filmlerini aratmayacak günlerden geçiyoruz. Tüm Dünya'yı etkisi altına alan koronavirüs aylar sonra bizim ülkemize de geldi. Yapılacak en iyi şeyse evden çıkmamak, tedbirli olmak. Hoş, bu kurallara uyan kaç kişi var ülkede bilemiyorum zira zarureten dışarı çıktığımda insanların halen ortalarda salına salına gezindiklerini gördü bu gözler.
Madem mecburi olarak evdeyiz normal zamanlarda yoğunluktan yaşamadığımız bir hayat stilini hayata geçirmenin tam zamanıdır. Olabildiğine yavaş, rahat,  verimli günler...

Ben de kendime şöyle yüzeysel ve esnek bir plan yaptım. Belki sizlere de ilham olur umuduyla yazıyorum.

1. Kuran-ı Kerim okumaya ağırlık vermek,
2. Uzun zaman önce alıp Fatiha suresinden ileriye gidemediğim:) tefsirden okumak, 
3. 3 günde bir kitap bitirmek, ama sindirerek ve notlar alarak
4. Pilateste istikrarlı olmak,
5. Her gün evin az dokunulan, unutulmuş bir yerini temizlemek/düzenlemek,
6. Yeni tarifler denemek, bu madde biraz tehlikeli ülkede corona bitince başımıza obezite çıkacak bu gidişle😀

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyorum :)