1 Mayıs 2017 Pazartesi

Satranç - Stefan Zweig

Merhabalar gençleer ve kendini genç hissedenleer! 

Neden böyle bir giriş yaptım ben de bilmiyorum:D Neyse efendim buraya son okuduğum kitaptan bahsetmek için geldim. Kendisini Ankara Kitap Fuarından almıştım. İyi ki de almışım. Etkileyici bir kitaptı.

Kahramanlarımızdan biri zeka geriliği olan dünya satranç şampiyonu Mirko Czentovic iken diğeri bir kitaptan satrancı öğrenip satrançla hemhal olmuş ve bu sebeple beyin hummasına yakalanmış Dr. B.

Kitabın başında Şebnem Sunar’ın yazar ve kitap hakkındaki değerlendirmesi bulunuyor. Benim gibi yazarı tanımayanlar için bilgilendirici ve kitap bittikten sonra tekrar okunması gereken, karakterlerin ve olayların altında yatan psikolojinin iyi çözümlendiği bir yazı. 

Kitap roman tadında heyecanlı ve etkileyici bir uzun öykü. Bir solukta okuyacağınız cinsten. Gönül rahatlığıyla tavsiye edebilirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyorum :)